Training Doelgroep Analyse

In deze training kom je er achter waaruit een doelgroepanalyse bestaat. Nog belangrijker is dat we je de handvatten geven om tot een gefundeerde analyse te komen. Hoe grondiger de analyse, hoe meer informatie je hebt om contact te kunnen leggen met de doelgroep. De theorie wordt tijdens de training in de praktijk gebracht: je past het direct toe in je eigen wervingsproces.

Wat kun je (nog beter) na de training

  • Een doelgroepanalyse uitvoeren;
  • Een functieinventarisatie te doen;
  • De USP’s van jouw organisatie benoemen en gebruiken;
  • De online wereld bekijken door de ogen van een marketeer;
  • Haalt inspiratie uit de voorbeelden en ervaringen van medecursisten en trainers.

Programma training

10:00 uur Introductie Onboard & doel van deze training
10:30 uur Verwachtingen & Leerdoelen
11:00 uur Eerste workshop: ‘Doelgroep analyse’
11:45 uur Tweede workshop: ‘Functie-inventarisatie’
12:30 uur Lunch
13:00 uur Praktijkopdracht: ‘Functie-inventarisatie’
14:15 uur Derde workshop: ‘Online marketing’
15:30 uur Terugblik op de leerdoelen & next steps
16:00 uur Afsluiting

"Originality is simply a pair of fresh eyes"

Maak een afspraak met:
Myrthe Fontijn
Directeur
0658081081 - myrthe@onboard.nl
Created with Sketch.

Wervingscampagnes

Het creëren van wervingscampagnes waar de gewenste doelgroep op reageert, is de start van ieder traject. Wij schrijven pakkende vacature- en wervingsteksten. Zowel “above” als “below the line” worden deze in de arbeidsmarkt gezet.

Created with Sketch.

Social Hunting

Het delicate Social Hunting past Onboard alleen toe bij kandidaten die dit op prijs stellen en alleen als de opdrachtgever een aanbod wil doen dat ver boven het marktgemiddelde ligt.

Created with Sketch.

Toolbox: Candidate experience

Onboard werving- en selectietrajecten zijn inspirerend voor opdrachtgevers én kandidaten. Ook een afgewezen kandidaat kan een ambassadeur worden!

Recente reviews

Bel Onboard Bel mij terug Chat met Onboard

Bel mij terug